Primjena najboljeg web dizajnakorisničko iskustvo, vodeći posjetitelje kroz vaš digitalni prostor kao što bi to radio vodič kroz poznatu galeriju ili muzej.
Hijerarhija sadržaja i njena primjena
Postavljanje sadržaja u jasno definirane sekcije omogućuje posjetiteljima da lako pronađu informacije koje traže. Na primjer, jedna firma koja je implementirala najbolji web dizajn u strukturi svoje stranice bilježila je povećanje vremena zadržavanja korisnika za čak 35%. Dobro definirana hijerarhija doprinosi i boljem rangiranju na tražilicama.
Pravilno korištenje naslovnih tagova
Naslovni tagovi (H1, H2, H3) ključni su za strukturiranje sadržaja. Iako se H1 tag koristi samo jednom, pravilna uporaba H2 i H3 tagova osigurava da tražilice razumiju važnost pojedinih sekcija. U primjeru ordinacije koja je redizajnirala svoju stranicu koristeći najbolji web dizajn, korištenje strukturiranih tagova rezultiralo je rastom posjećenosti za 20% u prvih nekoliko mjeseci.
Navigacija: Put do konverzije kroz pravilo 3-klika
Jednostavna i intuitivna navigacija ključna je za smanjenje broja klikova potrebnih za pristup željenim informacijama. Pravilo 3-klika osigurava da korisnik ne napusti stranicu zbog složenog izbornika. Na primjer, jedna firma koja je prilagodila navigaciju prema principima najboljeg web dizajna zabilježila je povećanje konverzija za 15% nakon implementacije ovog pravila.
Unutarnje linkanje – ‘Google mapa’ vaše stranice
Unutarnje linkanje služi kao vodič za tražilice i korisnike, pomažući im da se kreću kroz vaš sadržaj. Implementacijom strategije unutarnjeg linkanja, sličnoj stvaranju ‘Google mape’ unutar vaše stranice, postiže se povećanje indeksa pregledanosti stranice. Primjerice, jedna ordinacija koja je integrirala ovu tehniku bilježila je rast broja upita za 10% nakon što je optimizirala svoju stranicu prema načelima najboljeg web dizajna.