Kada tražite uslugu izrade web stranica, prva pogreška koju mnogi poduzetnici rade je što ne definiraju svoje stvarne potrebe. Svaka poslovna ideja je jedinstvena i zahtijeva različit pristup u dizajnu, funkcionalnosti i optimizaciji.
Kako definirati ciljeve svoje web stranice prije odabira usluge?
Postavite si sljedeća pitanja kako biste jasno definirali što vam je potrebno:
- Što želite postići sa svojom web stranicom? (npr. brendiranje, generiranje upita, online prodaja)
- Kakvu funkcionalnost očekujete? (kontakt forme, blog, eCommerce, korisničke prijave)
- Tko je vaša ciljna publika? (lokalno tržište, međunarodni klijenti, određena industrija)
- Trebate li SEO optimizaciju i kako planirate privući promet?
Najčešće pogreške pri definiranju ciljeva web stranice
1. Zanemarivanje dugoročnog rasta
Ako danas kreirate web stranicu bez razmišljanja o budućnosti, sutra ćete plaćati skupe nadogradnje ili čak raditi redizajn od nule.
2. Pogrešan izbor platforme
Različiti sustavi za upravljanje sadržajem (CMS) imaju svoje prednosti i mane. WordPress, Joomla, Shopify ili custom rješenja – sve ovisi o vašim potrebama.
Kako izbjeći najčešće greške prilikom narudžbe web stranice?
Jedna od najčešćih grešaka je odabir usluge samo na temelju cijene. Najjeftinije rješenje često donosi skrivene troškove, dok kvalitetna izrada donosi dugoročnu vrijednost. Također, istraživanja pokazuju da poslovni subjekti s brzim, optimiziranim stranicama ostvaruju do 50% više konverzija.